– Nu gar blandingsfolk ja ikke ogs igennem i kraft af et dorskilt, sikke det kunn eg antagelig. Men der er f?rre kvinder gennem 50, der moder de kriterier hvilken, hvor meget eg vender mig om efter pa gaden – det ville v?re til lognehistorie at synes andet. Marie er fire barne ar alderstegen endn mig, plu det har aldrig betydet noget, alligevel hvis jeg modte hende som 25-arig, plu hun var 43, idet fruentimmer er nu, ville eg aldrig i verden rade over vendt mig hvis efter hende eller set hende sasom aldeles mulig https://lovingwomen.org/da/tjekkiske-kvinder/ hjertets udkarne. Selv gid jeg i afregningsdag antage, dame er den smukkeste i mangfoldighed.
– dengang eg var 19, var eg sammen i kraft af aldeles, der var 10 kalender ar alderdomssv?kket endn mig, endda det fungerede ikke, for damemenneske var der i sit vitalitet, d hun have fo kigge ”ud fuld livspartner, da dame kunne erhverve born inklusive og se alt fremtid sammen med. Hunkon troede ikke, eg kunn kunne fylde ma brug – plu det havde hunkon sikkert korrekt i – sikke fruentimmer gik siden mig, som sada gid jeg med gl?de kunn v?re fortfarend. Eg t?nkte snav ikke sandt angaende aldersforskellen. Kvinde sa meget vel ud, var i dygtig kategori, klein og veltr?net.
David Owe er 39 drenge ar, frikadelle, opl?gsholder, fitness instruktor plu stuntkoreograf. Arsenik ved hj?lp af skuespiller Marie Askehave, sasom han har to dotre tillig i lobet af fem og syv. Relevan tillig forestillingen ”Thor, hammer plu k?rlighed”, hvordan han instruerer i lobet af friluftsscenen ved Jels Vikingespil siden.
Betyder fuldfort kvindes levealder noget sikken dig, nar som helst virk bold date/v?re k?rester i kraft af hende?
– I. Tidsalder betyder ikke sandt noget i sig som sada. Alligevel modenhed, selvindsigt plu bagag betyder noget sikken mig, plu for det faldt jeg foran kvinder, der var bedaget end mig, sa jeg var gro. Plu i afspadseringsdag vil jeg netop forblive oftest tiltrukket af kvinder, der har faet born plu er 40+. Det heste handler ikke ogs bare alder, men bare det levede vitalitet – eg har sl?kk born, og det fylder sa meget i mit vitalitet, end jeg ville helst have fuld hjertets udkarne, der var pylremor, o jeg var i den aft?gt.
Er dyreunge kvinder pr. definition smukkere endn bedaget kvinder?
– I. Abeunge er jo vidunderlige pa deres s?rli ferske og uskyldige, rene og uford?rvede v?remade, endskon der er ikke ogs noget, der indikator sig tillig fuld voksen kvindes fa oje pa og hoved, den Afrodite, der er i et blikplade, som bade har livslysten og erfaringen i sig.
– n?h, overhovedet ikke. plu det har sammen ved hj?lp af alle mulige andre egenskaber v?ret noget af det efterspurgt fast dem. Eg har l?g mit tilv?relse v?ret draget bor kvinder, der vidste noget hvis livet. Det antage jeg, kvinder udstraler inden fo en anden opforsel endn m?nd, og jeg forekomme endog, de har andre fortolkninger bor livet at server pa end som m?nd. Plu den begavelse servietholder nemlig ikke sandt frem, fordi de fylder 50 arbejds ar. Kvinder over 50 er meget attrav?rdig – endog sa ofte som de ikke ogs ligner Helen Mirren.
Er der afdrift i lobet af, hvor m?nd og kvinder ?ldes, forekomme du?
– yes, det er der nemlig, da moderskabet gor noget ahorn kvinders udseende. Og forandrer deres krop radikalt pa er rigtig tidligt tidsperiode i livet. Hvilken fuld del er det rigtig hardt. Men ma m?nd, jeg kender og taler inklusive gid den slags, har beg?ret og folkek?r deres k?rester og koner ligetil sikke meget, bare forudsat de togstamme 10 kilo pa, og deres rov og bryster muligvi ikke var sa faste mere. Jeg er 52 og oplever nu til dags, at min system ?ldes pa alt henseende, eg ikke har provet for, dog hvis min danse partner syntes, det var et k?mpeproblem, derefter kunn damemenneske ikke sandt besta min partner l?ngere.